SARANDANEWS.AL

Lajme nga Saranda News Albania. Saranda Radio transmetim live nga Saranda dhe Ksamil. Lajmi fundit ne Saranda News.Al, Foto dhe Video Livestream

Jo vetëm për kureshtje: Të flesh pak a të fle shumë? Sa orë i nevojiten trupit

– Të flesh pak a të fle shumë? Një artikull i fundit i botuar në Science Alert përpiqet të hedhë pak dritë mbi këtë temë pasi intervistoi 26 mjekë që janë ekspertë në gjumin dhe marrëdhëniet midis gjumit dhe shëndetit, shkruan focus.it.

Në përgjithësi, thotë Jo Caldwell, një neuropsikologe në Marinën e SHBA-së, numri i orëve të gjumit dhe shëndeti janë thellësisht të lidhura. Mesatarisht, një i rritur i shëndetshëm duhet të flejë rreth 7 orë në natë: çdo orë më pak ka pasoja të drejtpërdrejta në shëndet, si dhe orët e tepërta.

Efektet negative të gjumit të tepërt do të ishin të ngjashme me ato që vijnë nga një mënyrë jetese e gabuar: mbipesha, sëmundjet e zemrës, diabeti, obeziteti.Duhet të theksohet se Caldwell arriti në këto përfundime duke vlerësuar gjendjen shëndetësore të njerëzve që kishin modele të ndryshme gjumi: një studim në të cilin pacientët iu nënshtruan dozave në rritje të gjumit nuk është kryer kurrë.

Në të vërtetë, thekson Monika Haack, eksperte në hulumtimin e gjumit në Harvard, gjumi për një kohë të gjatë ka efekte pozitive në sisteme të ndryshme biologjike, presionin e gjakut, ndjeshmërinë ndaj dhimbjes dhe mekanizmat e humorit.

Kur është shumë?

Jamie Zeitzer, studiuese për biologjinë e gjumit në Stanford shpjegon se interpretimi i korrelacionit midis gjumit të tepërt dhe shëndetit të dobët është shumë i vështirë, sepse nuk është e qartë se si gjumi mund të nxisë shfaqjen e sëmundjeve të caktuara.Për shembull, mund të jetë e kundërta, që është se problemet e zemrës dhe pesha e tepërt i bëjnë njerëzit të flenë më shumë. Për trupin tonë, pushimi është një ilaç dhe, kur diçka nuk shkon, është një strategji fituese.

Ekspertë të tjerë janë të bindur se “mbidoza e gjumit” nuk ekziston: nëse nuk përdorni drogë dhe pilula gjumi, në një moment zgjoheni dhe qëndroni në shtrat plotësisht zgjuar, edhe pse ndoshta me pak dëshirë për t’u ngritur.Çdo individ ka nevoja të ndryshme për pushim, të cilat varen edhe nga ajo që bëni gjatë ditës. Një kohëzgjatje mesatare prej 7-8 orësh është e arsyeshme: nëse gjithmonë keni nevojë të flini shumë më tepër se kaq, ose nëse nevoja juaj për gjumë rritet ndjeshëm me kalimin e kohës, mund të jetë një tregues se diçka nuk është në rregull, dhe atëherë është më mirë të konsultoheni me një mjek.///

error:
%d bloggers like this: